خبرهای داغ:
استاندار قزوین خبر داد؛

قزوین امن ترین استان کشور در حوزه سرمایه گذاری است

استاندار  قزوین گفت: بنابر اعلام مراجع رسمی، استان قزوین رتبه نخست کشور در بحث امنیت سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۹۵۲۸۸۶۱
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

 

قزوین_ به گزارش بسیج، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه کارگروه مشترک تنظمی بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین اظهار داشت: استان قزوین در برخی از حوزه های مسئله‌دار مانند توزیع مرغ که در ماه های گذشته در خیلی از استان های کشور با چالش همراه شده بود، مشکل زیادی نداشت و این مهم با همکاری خوب تولیدکنندگان و مدیریت خوب دستگاه ها انجام شده است.

وی افزود: در حوزه تولید مرغ علی رغم اینکه استان های ديگر با کاهش جوجه ریزی مواجه بوده اند، در استان قزوین فرآیند ثابت و رو به رشدی وجود دارد که این مهم هم شایسته تقدیر است.

اعلایی گفت: در بحث نان موضوع صف تا بخش عمده ای برطرف شده و از این پس بیشتر بر نظارت کیفی تاکید داریم.

استاندار قزوین اضافه کرد: در حوزه تورم که شاخص کلی در بازار است، استان در مسیر بهبود قرار دارد و به میانگین کشوری نزدیک می شود که این موضوع هم نتیجه تلاش مدیران است. 

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: امسال شعار کلیدی کشور مهار تورم است و در کنار حمایت های قیمتی از تولید باید به فکر مهار تورم هم بود، هرچند اقدامات منجر به بهبود نرخ تورم در استان شده است و رشد قیمت ها در استان نسبت به استان های ديگر تا حدود زیادی کنترل شده است ولی باز هم باید این موضوع با توان بیشتر دنبال شود. 

وی افزود: بنابر اعلام مراجع رسمی، استان قزوین رتبه نخست کشور در بحث امنیت سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است که این مهم حاصل فرهنگ بالای استان و همراهی خوب بین مردم و فعالان اقتصادی و تدابیر دستگاه های اجرایی و حاکمیتی استان است.

اعلایی با بیان اینکه بر اساس این رتبه، قزوین امن ترین استان کشور برای سرمایه گذاری است، اضافه کرد: این رتبه نشان دهنده بستر مناسب استان برای توسعه سرمایه گذاری اس و باید به عنوان یک فرصت در دستور کار قرار گیرد و در سطح کشور بازتاب پیدا کند.

استاندار قزوین در خاتمه اظهار داشت: فرآيند خرید گندم به صورت جدی پیگیری شود و مطالبات کشاورزان هم در دستور کار قرار گیرد تا مثل سال گذشته که رکورد خوبی کسب شد امسال هم همینگونه باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها