خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر:

وضعیت ایستگاه‌های اتوبوس اهواز مطلوب نیست

شیشه‌گری بر لزوم سامان‌دهی و مکانیزه کردن ایستگاه‌های اتوبوس با توجه به افزایش دمای هوا تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۲۸۸۱۷
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

عادل شیشه‌گری با اشاره به وضعیت مکانیزه نبودن ایستگاه‌های اتوبوس با توجه به دمای بالای هوا در اهواز گفت: قطعا امکان احداث ایستگاه مکانیزه کولردار در تمام شهر امکان‌پذیر نیست، اما باید روی ایستگاه‌های خاص تمرکز شود.

او افزود: با توجه به نگهداری سخت ایستگاه‌های مکانیزه، اینکه این انتظار وجود داشته باشد که تمام شهر دارای ایستگاه‌های مکانیزه باشند، دور از واقع است و محقق نمی‌شود؛ ایستگاه‌های مکانیزه موجود نیز فرسوده شده‌اند و وضعیت مناسبی ندارند و باید سریعتر سامان‌دهی شوند.

شیشه گری بیان کرد: در حال بررسی مسائل ایستگاه‌های اتوبوس پایانه غدیر و پایانه شهید فهمیده هستیم تا وضعیت آبخوری‌ها و کولر‌ها مشخص و رفع شود. ایستگاه پایانه آزادگان نیز تا چند روز آینده بازگشایی می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث ۱۰۰ ایستگاه اتوبوس مکانیزه، گفت: با توجه به اینکه چندین سال است که نتوانسته‌ایم به وضعیت ایستگاه‌های اتوبوس برسیم، وضعیت ایستگاه‌ها اصلا مطلوب نیست، اما سعی می‌شود در دو سه ماه آینده و تا قبل از آغاز فعالیت مدارس، ایستگاه‌های اتوبوس سر و سامان بهتری داشته باشند.

شیشه‌گری عنوان کرد: برنده قرارداد احداث بیش از ۲۰ ایستگاه مکانیزه بین راهی بی آر تی نیز مشخص شده است و باید کار آغاز شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار