خبرهای داغ:

آخرین اقدامات قرارگاه پدافند زیستی سپاه پاسداران مسجدسلیمان

فرمانده سپاه پاسداران مسجدسلیمان گفت : با فرهنگ بسیج توانسته ایم در تمامی صحنه های انقلاب سربلند بیرون بیاییم و امید دارم؛ در میدان مبارزه با ویروس کرونا نیز با توسل به همین فرهنگ ناب، موفق و پیروز خواهیم شد.
کد خبر: ۹۲۲۳۵۴۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در مسجدسلیمان / سپاه پاسداران در طول سالیان متمادی در تمامی شرایط سخت با بروز هر حادثه ای در کنار مردم روده و تلاش خود را برای کم کردن مشکلات مردم در حد توان به کار می بست.

بسیجیان سپاه پاسداران مسجدسلیمان هم که در غالب گروه گروه های جهادی همیشه در هر شرایطی پای کار بودند در این مدت هم با شیوع ویروس کرونا به میدان آمدند و به ضدعفونی نقاط و محلات مختلف شهرستان پرداختند.

سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده پاه پاسداران در اعلام این خبر گفت : بسیجیان در قالب گروه‌های ۳ و ۴ نفره محلات و اماکن عمومی شهر را برای مقابله با ویروس کرونا سم‌پاشی می‌کنند. وی ادامه داد: با فرهنگ بسیج توانسته ایم در تمامی صحنه های انقلاب سربلند بیرون بیاییم و امید دارم؛ در میدان مبارزه با ویروس کرونا نیز با توسل به همین فرهنگ ناب، موفق و پیروز خواهیم شد.

داریوش آلی ور مسئول بسیج سازندگی مسجدسلیمان هم عنوان کرد: گروهای جهادی سپاه مسجدسلیمان به صورت شبانه روزی وبا هماهنگی وبرنامه ریزی منسجم بیش از۲۰محله را در سطح شهر وهمچنین بیمارستان وبازار مرکزی را با روحیه جهادی ضدعفونی کردند.
در زیر پاره ای از این اقدامات بسیجان سپاه پاسداران به شرح زیر قید می شود :
کانون بسیج مداحان مسجد سلیمان برای مقابله با کرونا هم به ضدعفونی منازل و نقاط مختلف پرداخت.
بسیجیان پایگاه خاتم الانبیاء مسجد جامع نمره یک محله نمره یک را گند زدایی کردند

گروه جهادی شهید محمد رضا پدوار پایگاه مقاومت بسیج سلمان حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص)مسجد ابوذر هم در طول چهار شب متوالی به ضد عفونی کردن و سم پاشی مناطق باغملی، افرمبی و خیابان حنیف نژاد به صورت هم زمان پرداختند عملکرد گروه جهادی شهید محمد رضا پدوار از تاریخ ۱۲اسفند الی ۱۵اسفند در این مناطق شامل پاکسازی بیش از ۴۰۰ خانه از ۱۰۰۰خانه در سطح محل ،پاکسازی ۵۶ مغازه ،پاکسازی مدرسه از ۲ مدرسه واقع در سه منطقه ،پاکسازی ۳ نانوایی ، پاکسازی جایگاه ایستگاه اتوبوس به صورت متوالی در شب ، پاکسازی بوستان ها،پاکسازی درب های ورودی بهداشت باشگاه بدنسازی خشک شویی بود.

البته پیش از این بسیجیان و گروه های جهادی پایگاه ای مقاومت نقاط دیگری چون بازار چشمعلی ، کلگه ، بی بیان و نقاط دیگر را ضدعفونی کرده بودند و این اقدامات تداوم خوهد داشت.
قرارگاه پدافند زیستی سپاه پاسداران مسجدسلیمان روزانه اقدام به ضد عفونی کردن بازار نمره یک و اماکن پرتردد می کنند و همراه با تا پایان ریشه کردن این ویروس در کنار مردم این شهرستان به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها