جانشین مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام استان قم:
جانشین مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام استان قم گفت: بسیج اقشار و متخصصین با توجه به نوع کارکرد آن‌ها، ظرفیت و توان بالایی در خدمت به مردم و جامعه دارند.
کد خبر: ۹۵۲۸۶۱۹
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

بسیج اقشار و متخصصین قم ظرفیت بالایی در خدمت‌رسانی به مردم دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین دشتی در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج اقشار سپاه استان قم، طی سخنانی بیان داشت: باید به بسیج اقشار توجه بیشتری شود و کارهای بیشتری در این بخش انجام بگیرد.

وی بابیان اینکه با توجه به اهتمام و تأکیدات انجام‌شده بر بسیج اقشار، در آینده شاهد بالندگی بیشتر این بخش از بسیج خواهیم بود، عنوان کرد: اگر قشرهای متخصص به‌درستی ساماندهی و بسیج شوند، بسیج به کارکردهای اصلی خود بیش از همیشه نزدیک خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج اقشار سپاه استان قم اضافه کرد: ظرفیت اقشار، ظرفیت پرتوانی بوده و می‌تواند کاملاً مفید و کارآمد باشد.

حجت‌الاسلام دشتی اظهار داشت: از مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج اقشار انتظار داریم از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود جهت پیشبرد اهداف تعریف‌شده، استفاده نماید.

طی این آیین ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام علی شکوری، حجت‌الاسلام حجت‌الله مشی به‌عنوان مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم منصوب شد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار