خبرهای داغ:
امام جمعه پیشین دزفول با تبریک به امام جمعه جدید گفت: حجت‌الاسلام بهرام‌پور به‌عنوان هفتمین امام جمعه دزفول فعالیت خواهد کرد و بنده هم در حد وسع به ایشان کمک خواهم کرد.
کد خبر: ۹۵۲۸۲۶۱
|
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

.به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج دزفول، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی‌دزفولی طی سخنانی، با یاد شهید سید هبت‌الله قاضی دزفولی، اظهار کرد: اعتقاد دارم این معلم شهید از اولیاءالله بود. تعیین محل فعلی نماز جمعه دزفول به پیشنهاد ایشان بود که یکی از باقیات صالحات اوست.

 

وی ادامه داد: اولین اقامه نماز جمعه بنده در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۸۷ بود و در این قریب به ۱۵ سالِ پُرفرازونشیب، با یاری خداوند متعال و همراهی مردم بصیر و متدین دزفول، حوادث سختی را از سر گذراندیم و دشمن را در نقشه و توطئه‌هایش ناکام گذاشتیم.

 

قاضی‌دزفولی افزود: در طول این سال‌ها با تمام وجودم ظرفیت بی‌بدیل نماز جمعه را درک کردم. شبکه نورانی ائمه جمعه یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین شبکه‌ها در کشور است و خیرات و برکات فراوانی برای جامعه دارد و باید تلاش کنیم رسالت و ظرفیت این شبکه نورانی را به حداکثر برسانیم.

 

وی با اشاره به آیه -به سوی ذکر خدا بشتابید-؛ بیان کرد: این مطلب و مفهوم -ذکر خدا- باید به‌خوبی تبیین شود. همین یک جمله آیه، ظرفیت عظیمی برای تربیت در جامعه دارد.

 

امام جمعه پیشین دزفول با تقدیر از حاضران در این آیین، گفت: لبیک گفتن به ولایت، و میثاقِ دیگر بستن با آرمان‌های امام و شهدا، پیام این اجتماع باشکوه است.

 

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی‌دزفولی با بیان اینکه انسان تا در مسئولیتی قرار نگیرد، سنگینی بار مسئولیت برایش قابل درک نیست، اظهار کرد: شعار وحدت که شعار نماز جمعه است شاید در حرف خیلی آسان باشد، ولی تحقق وحدت در عمل کار سختی است و مقابله با این هجمه و نفوذ فرهنگی دشمن کار آسانی نیست.

 

وی گفت: در طولِ این ۱۵ سال همانند سنت آیت‌الله قاضی، بنده هم تمام تلاش خود را کردم که همراه مردم و در متن جامعه باشم.

 

قاضی‌دزفولی در پایان با بیان اینکه دزفول بر گردن ما حق دارد و باید این حق را ادا کنیم؛ تصریح کرد: از دزفول دِل نمی‌کَنم و پای نمی‌بُرم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار