تاکید سردار موحد بر نقش مهم هیآت مذهبی در جهاد تبیین

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم، گفت: هیئت‌های مذهبی و محافل سوگواری نقش مهمی در روشنگری و هدایت جوانان داشته و می توانند در جهاد تبیین نقشی اساسی ایفا کنند‌.
کد خبر: ۹۵۲۸۰۹۱
|
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲

تاکید سردار موحد بر نقش مهم هیآت مذهبی در جهاد تبیین

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد با حضور در جمع عزاداران حسینی هیئت خادم الرضا(ع) و در گفت وگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان تصریح کرد: باید خدا را شاکر باشیم که یکسال دیگر توفیق عزادارای برای امام حسین(ع) را نصیب ما کرد.

وی با اشاره به ثواب و اجر شرکت در محافل عزاداری و اشک ریختن برای امام حسین(ع) افزود: احادیث نیز بر این موضوع تاکید دارند و امام صادق علیه السلام نیز می فرمایند که هرکس برای امام حسین(ع) اشکش جاری شود، ثواب او بر عهده خدای عزوجل است و خدای متعالی به کمتر از بهشت برای او راضی نمی‌شود.

فرمانده سپاه استان قم این حدیث را بیانگر اهمیت و جایگاه محرم و صفر و عزاداری ها دانست و ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز همواره بر این جایگاه تاکید داشته اند؛ هیئت ها نقش مهمی در روشنگری و هدایت جوانان داشته و می توانند در جهاد تبیین نقشی اساسی ایفا کنند‌.

وی با قدردانی از همه مدیران و دست اندرکاران هیآت مذهبی بیان داشت: هیئت خادم الرضا(ع) هیئت بزرگی متشکل از جوانان است و از مدیران و همه دست اندرکاران این هیئت تشکر و قدردانی می کنم.

مراسم عزاداری هیئت عزاداری خادم الرضا(ع) قم از اول ماه محرم از سوی هیئت خادم الرضا (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ظهیری و مداحی سید رضا تحویلدار و حسن عطایی در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار