خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین رضایی گفت: عزاداری را نباید بخاطر رسم و عادت انجام بدهیم و می بایست عزاداری ها را با نیتی خالص و برای رضای خدا انجام بدهیم و در خلوص خود نیز صادق باشیم.
کد خبر: ۹۵۲۸۰۳۴
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

ماه محرم ماه پاک شدن از گناهان است/ کسی که بر امام حسین (ع)  گریه کند بهشت بر او واجب می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین رضائی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش در مراسم عزاداری ماه محرم در جمع کارکنان سپاه گالیکش گفت: ماه محرم از جهاتی شبیه ماه رمضان است، محرم ماه پاک شدن از گناهان است.  کسی که بر مصیبت امام حسین (ع)  گریه کند بهشت بر او واجب می شود.

وی افزود: عزاداری را نباید بخاطر رسم و عادت انجام بدهیم و می بایست عزاداری ها را با نیتی خالص و برای رضای خدا انجام بدهیم و در خلوص خود نیز صادق باشیم.

رضایی تصریح کرد: کارهای کوچکی که با نیت خالصانه و صادقانه همراه باشد بهتر از کارهای زیادی است که خلوص و صداقت در آن نباشد، حتی اگر چندین هزار برابر باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه گالیکش خاطرنشان کرد: سیاه پوشی و پوشیدن لباس سیاه و ماتم،  تسلیت گویی،  تعطیلی کار در روز عاشورا،  بتاکی و گریستن،  اقامه نماز جماعت در ظهر عاشورا،  برگزاری مراسم و مجالس عزاداری از جمله آداب عزاداری ماه محرم می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار