خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد خبر داد

اعزام گروه جهادی شهید سلیمانی صالح آباد به روستای میحمله علیا

همدان-فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد از اعزام گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی صالح آباد به روستای میحمله علیا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۷۷۴۸
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

مهناز قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی حوزه بسیج حضرت معصومه(س) صالح آباد با همکاری تیم بسیج جامعه پزشکی شهرستان بهار برای ارائه خدمات پزشکی رایگان به مناطق کم برخوردار روستای میحمله علیا از توابع صالح آباد اعزام شدند.

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور خواهران بسیجی حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد در اقدامی خودجوش با هدف خودسازی و خدمت به مردم به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف برای خدمت‌رسانی به مردم در روستای میحمله علیا حضور یافتند.

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد عنوان کرد: در این اردوی نیم روزه خدماتی از قبیل کلاس‌ها و نشست‌های بصیرتی و احکام، نقاشی، شعر و قصه کودکانه، اهدای جوایز و... برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین ویزیت و تجویز داروی رایگان و مشاوره توسط تیم بسیج جامعه پزشکی شهرستان بهار به اهالی روستا انجام شد و اهالی نیز درخواست‌هایی برای حل مشکلاتی همچون قطعی آب، معضل بیکاری و... را از مسئولان داشتند.

قاسملو افزود: برای دومین بار این گروه جهادی در روستای میحمله مستقر شده‌اند که با استقبال اهالی مواجه شده است و درخواست‌های اهالی، امام جماعت روستا و بانوان برای تاسیس پایگاه بسیج خواهران از طریق سپاه ناحیه بهار دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار