فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با حضور در منزل شهید مهدی ملاشاهی زارع درجه سرتیپ دومی این شهید عزیز را به خانواده ایشان اهدا نمود.
کد خبر: ۹۵۲۶۹۶۴
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با حضور در منزل شهید مهدی ملاشاهی زارع درجه سرتیپ دومی این شهید عزیز را به خانواده ایشان اهدا نمود.

سردار شفائی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در منزل این شهید عزیز اظهار داشت: ما هنوز فقدان و جای خالی این شهید عزیز را در مجموعه سپاه سلمان احساس می کنیم و یاد و خاطره این شهید عزیز از اذهان ما پاک نخواهد شد.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: شهادت شهید ملاشاهی زارع سندی دیگر از جنایات گروهک تروریستی جند الشیطان بود که تا به ابد بر دامن آنها خواهد ماند.

وی افزود: شهادت یک توفیق الهی است که بر هر فرد و خانواده ای اعطا نمی شود. شهادت به تعبیر مقام معظم رهبری یک مرگ تجارت گونه است؛ انسان هستی دنیوی خود را می دهد و در ازای آن بهترین ها را به دست بیاورد.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: وعده الهی حق است و همانگونه که خداوند فرموده اند شهدا زنده اند و نزد خدا با شادی روزی می خورند.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: بهشت به بها داده می شود و قطعا صبر و بردباری شما خانواده معظم شهدا موجب عاقبت بخیری شما خواهد شد.

گفتنی است سردار شهید مهدی ملاشاهی زارع سوم آبان ماه سال گذشته هنگام بازگشت به منزل به همراه نیروی بسیجی همراه مورد حمله ناجوانمردانه اعضای گروهک قرار گرفته و در ماشین شخصی خود به درجه والای شهادت نائل گشت.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار