اکبر پور گفت: دشمن تمام قد در گوشه و کنار این مملکت مشکلات بسیاری را برای ما ایجاد کرده که همه ما به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی و رهبری امامین انقلاب و مردم فهیم و پای کار روز به روز  توطئه های دشمنان را  خنثی کرده و مسیرهای رشد، پیشرفت و بالندگی را موفق‌تر و قوی تر از گذشته پیش خواهیم برد.
کد خبر: ۹۵۲۷۲۵۷
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زر که در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرآباد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت:  دشمن با تمام تجهیزات و امکاناتی که داشته و دارد از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون سعی کرده انقلاب ما را زمین گیر کند که به لطف خدا، رهبری امامین انقلاب و هوشیاری، بصیرت و آگاهی مردم ایران نتوانسته به اداف پوچ و پلید خود دست پیدا کند.

وی افزود: دشمن تمام قد در گوشه و کنار این مملکت مشکلات بسیاری را برای ما ایجاد کرده که همه ما به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی و رهبری امامین انقلاب و مردم فهیم و پای کار روز به روز  توطئه های دشمنان را  خنثی کرده و مسیرهای رشد، پیشرفت و بالندگی را موفق تر و قوی تر از گذشته پیش خواهیم برد.

حجت الاسلام اکبرپوربا اشاره به این مطلب که امروز ما یک دشمن واحد داریم و این دشمن واحد سعی می کند نسل جوان و انقلابی و مومن و متعهد ما را از دین جدا کند، ادامه داد: نسل جوان و آینده ساز انقلاب اسلامی  با حضور در تمامی میادین جهت مبارزه با توطئه های فرهنگی و جنگ ترکیبی و نرم دشمن به میدان آمده است و با شناخت سریع و به موقع تهدیدات و توطئه های دشمنان نقشه های شومشان را نقش برآب خواهند کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان تصریح کرد: دشمن امروز  تمام تلاشش را می کند تا با ایجاد تفرقه وحدت و یکپارچگی برادران شیعه و سنی را از بین ببرد، ولی خیالی باطل است چراکه وحدت و همبستگی مردم استان که با خون برادران اهل سنت و شیعه در هم آمیخته شده را نمی توان پاک کرد.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که قرآن کریم مهم ترین عامل وحدت و همبستگی مسلمانان اعم از شیعه و سنی است، اظهارداشت: امسال بیش از دو میلیون نفر شیعه و سنی از سراسر دنیا با هم و در کنار هم به زیارت کعبه رفتند پس معلوم می شود که کعبه مظهر اتحاد است.

گفتنی است در پایان در پایان مراسم حجت الاسلام والمسلمین حمید پرورش بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زر آباد معارفه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار