خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مهدوی، گفت: تمامی نهادهای فرهنگی و تشکل‌ها و دستگاه‌های مختلف باید از توانمندی‌ها و ظرفیت خود در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده استفاده کنند.
کد خبر: ۹۵۲۶۸۷۹
|
۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک اظهار کرد: ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و یاد و خاطره شهدای مسجد گوهرشاد اظهار کرد: تمامی نهادهای فرهنگی و تشکل‌ها و دستگاه‌های مختلف باید از توانمندی‌ها و ظرفیت خود در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده استفاده کنند.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان، افزود: مسئله عفاف و حجاب در آموزه‌های دینی، آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین فرهنگ و آداب و رسوم ملی ایرانی، جایگاه رفیعی دارد و از عفاف و حجاب به عنوان نماد ارزشی و ملی فرهنگ ایرانی و اسلامی یاد می‌شود.

 

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه عفاف و حجاب یکی از نمادهای انقلابی‌گری است، دشمنان ارزش‌های الهی، دینی و انقلابی با مشاهده جایگاه بسیار مهم عفاف و حجاب، سعی دارند به عناوین مختلف این نماد را کم‌رنگ کرده و از بین ببرند و این اقتدار را بشکنند.

 

حجت‌الاسلام مهدوی، تصریح کرد: لازم است با برگزاری برنامه‌ها و انجام اقدامات لازم و همچنین با استفاده از ظرفیت عظیم رسانه‌ها، برای گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنیم.

 

وی عنوان کرد: در واقعه خونین مسجد گوهرشاد، ملت مؤمن کشورمان علیه کشف حجاب قیام کردند که ضرورت دارد به این روز بیشتر از گذشته توجه داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار