خبرهای داغ:
همایش «حجاب و عفاف فاطمی» به همت جامعه بسیج زنان ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز و با همکاری بسیج دانش آموزی، با حضور گروهی از بانوان فرهیخته و پژوهشگر در محل پارک شقایق شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۶۴۲
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، خواهر پاسدار خانم راحتخواه مسئول بسیج جامعه زنان در حاشیه این همایش گفت: امروز در هیاهوی رسانه، حقیقت رنگ باخته و آزادی معنای دیگر یافته و امروز باید به دنبال رسالت واقعی یک زن مؤمن و معنای واقعی زندگی باشیم و برای رسیدن به این مهم باید به اهل بیت(ع) توسل بجوییم. 

 

وی با اشاره به اینکه حجاب فقط پوشش نیست بلکه یک انتخاب، ایدئولوژی است، ابراز کرد: شاید در نگاه قضاوت‌گر غرب پوشش برای زن ظلم و اسارت باشد اما باید بدانیم توجه و تمرکز به مختصات جسم خاکی زن بزرگترین ظلم در حق او است و باید در زمزمه‌های شبانه و نصایح روزانه کنشگر بی‌باک برای فرزندان و مردان سرزمین خویش باشیم.

 

 دکلمه‌ خوانی خواهر بسیجی خانم جریده، دختر نوجوان پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام دیگر برنامه‌ ی این مراسم بود

 

پس از آن حجت الاسلام دکتر میری امام جمعه شهرستان رامهرمز نیز از زن و ارزش زنان با حجاب سخن گفت و اظهار داشت: امروز شخصیت، ارزش و مقام اصیل زن ایرانی محفوظ و مصون است و آیات حجاب، تقوا و طهارت زن در سرزمین اسلامی مفهوم و حیات دارد و به آن عمل می‌شود؛ امروز دامان زنان مسلمان، مبدأ معراج آزادگانی است که در راه خدا به اوج عظمت راه یافتند.

 

وی در ادامه افزود: خواسته غرب آن است که مقام بالای زن را تضعیف کند.

 

دکتر میری در این همایش اذعان کرد: دشمن از طریق شبکه های اجتماعی در پی ترویج بی حجابی در جامعه است تا با رواج بی بند و باری و سست کردن بنیان خانواده به نظام جمهوری اسلامی آسیب بزند.

 

در ادامه این مراسم، اجرای گروه نوجوانان دختر پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام سرودخوانی بود که اشعاری در وصف حجاب و عفاف سرودند. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار