خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از حماقت های پیشین و شکست های متعدد خود درس نمی گیرند چراکه هنوز هم مردم ما را نشناخته اند.
کد خبر: ۹۵۲۶۳۸۳
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

در زمینه عفاف و حجاب همگی موظف به اجرای دستور خداوند هستیم/حفظ حجاب مشتی بر دهان مستکبرین عالم است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا در همایش طلایه داران عفاف و حجاب در دانشکده مائده گرگان گفت : حفظ حجاب و داشتن عفاف دستور صریح خداوند متعال در قرآن کریم است و دشمنان ما امروز این عرصه را با شدت مورد هجمه قرار داده اند تا به زن ایرانی و بنیان خانواده را آسیب برسانند.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان تصریح کرد : در زمینه عفاف و حجاب همه وظیفه دارند و پرداختن به این مسئله مختص فرد خاصی نیست و اعتقاد ما به عفاف و حجاب یک مبنای محکم بر اساس تعالیم مکتب وحی دارد.

فرمانده سپاه نینوا با انتقاد از وضعیت برخی البسه موجود در بازار پوشاک گفت : اینکه یک خانم بخواهد یک لباس در تراز دین اسلام خریداری کند و به سختی آنرا در بازار پیدا کند اصلا مورد قبول نیست و از طرفی برخی لباس ها که اصلا در شان زن ایرانی نبوده اما به راحتی در دسترس باشد کوتاهی مسئولین را نشان می دهد.

سردار ملک شاهکوهی بیان کرد : همه کسانی که در عرف معمول جامعه به آنها کم حجاب می گویند هم فرزندان جامعه ما هستند اما کسانی که از روی عمد کشف حجاب می کنند و با اقداماتی سازمان یافته بدنبال تحقق مقاصد دشمن در کشور هستند تکلیفشان فرق می کند و اصلا با آنها مماشات نمیکنیم.

وی ضمن اشاره به شکست های تاریخی دشمنان ایران اسلامی در چهار دهه اخیر بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از حماقت های پیشین و شکست های متعدد خود درس نمی گیرند چراکه هنوز هم مردم ما را نشناخته اند.

سردار ملک شاهکوهی در پایان با اشاره به مهمانی ده کیلومتری تهران و مهمانی کیلومتری گرگان در روز عید غدیر گفت : مستکبرین عالم همه متحد شده اند تا با یک جنگ رسانه ای اینگونه القا کنند که مردم از دین زده شده اند اما میلیون ها ایرانی در این جشن ها نشان دادند دل در گروی امیرالمومنین و مناسبت های دینی دارند لذا خواهران عزیز بدانید امروز با چادر خود می توانید مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی و ادامه دهنده راه شهدا باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار