بمناسبت عید غدیر پایگاههای مقاومت بسیج و دفتر امام جمعه شهرستان دهلران برنامه های متنوعی را برگزار کردند.
کد خبر: ۹۵۲۵۲۰۶
|
۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳

اقدامات شهرستان دهلران در آستانه وشب عید غدیر

به گزارش خبرگزاری بسیج،  در شب نورانی عید سعید غدیرخم ، عید ولایت و امامت، حجت الاسلام موسوی امام جمعه دهلران به همراه فرمانده سپاه ناحیه، معاونین سیاسی و برنامه‌ریزی فرماندار، ریاست اداره تبلیغات اسلامی و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهلران با حضور در منازل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی، فرارسیدن عید سعید غدیر خم را به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و سادات جلیل القدر تبریک و از مقام شامخ این عزیزان تجلیل نمود.

همچنین  جشن خانوادگی عید غدیر خم به همت پایگاه صدیقه کبری(س) جامعه زنان حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع)بخش دشت عباس برگزار شد. 

در ادامه  نشست تبیینی با موضوع غدیر با حضور بانوان به همت پایگاه کوثر، ایستگاه حجاب توسط دهه هشتاد و نودی های پایگاه کوثر در راستای طرح عفاف و حجاب و اهدای بسته معیشتی به مناسبت عید غدیر به خانواده نیازمند به همت پایگاه کوثر، اهدای لوازم التحریر به دانش آموز نیازمند به مناسبت عید غدیر به همت پایگاه کوثر انجام گرفت. 

 

هنچنین  جشن عید امامت و ولایت در پهله زرین آباد با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی و هیئت امنای مسجد پهله باسخنرانی حاج آقای محسنی و مولودی خوانی آقای محمودی و با حضور مردم ولایت مدار برگزار شد. 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار