برگزاری نشست هماهنگی برنامه های عیدغدیر و ستاد اربعین حسینی در دهلران

نشست هماهنگی برنامه های روز عید غدیر و ستاد اربعین حسینی با حضور امام جمعه،فرمانده سپاه ناحیه فرماندار ویژه و سایر اعضا برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۵۳۸۰
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این نشست امام جمعه دهلران با تبریک عید غدیر بر ضرورت فضاسازی در این ایام تاکید و افزود:برگزاری جشن غدیر در مسجد جامع مد نظر باشد.

 

حجت الاسلام  « سید محسن موسوی» با اشاره به ضرورت جانمایی صحیح موکب ها و آمادگی مساجد و حسینه ها و  مدارس و راهیان نور برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: ایجاد سایبان و سرویس های بین راهی و نصب علائم و تابلو ها  برای راهنمایی زائران  از دیگر نیازمندیهاست.

 

سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه دهلران هم ضمن تبریک فرا رسیدن عیدغدیرخم عیدامامت و ولایت و  بزرگترین عیدشیعیان، گفت: مدیریت و کارجهادی در دولت انقلابی و بویژه در اربعین از همه خادمان مردم برای خدمت به زوار اربعین مورد انتظار است.

 

فرماندار ویژه دهلران هم با تبریک پیشاپیش عید غدیر گفت:نظام جمهوری اسلامی به برکت وجود مقام عظمای ولایت قله های ترقی را طی می کند.

 

لطیف صادقی افزود:دهلران هم اکنون عضو ستاد اربعین استان است و این اتفاق برای سال جاری افتاده و در جلسات استانی حضور فعال داریم واز ظرفیت استان های معین در شهرستان استفاده می شود.

 

وی از تشکیل کمیته های اربعین خبر دادو گفت:حضور دستگاه های خدمات رسان دراربعین یک ضرورت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار