خبرهای داغ:
شیراوند خبر داد

کتابخانه یادگار امام(ره) روستای انوج محور تحول فرهنگی روستا

همدان- مسئول کتابخانه یادگار امام (ره) روستای انوج ملایر گفت: این کتابخانه در روستای انوج با برنامه‌ریزی و اجرای دقیق برنامه‌ها و کلاس‌های فرهنگی و آموزشی محور تحول روستا شده است.
کد خبر: ۹۵۲۴۴۲۱
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲

مهدی شیراوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر از فعالیت‌های ویژه فرهنگی و ترویجی کتابخانه یادگار امام(ره) روستای انوج شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: این کتابخانه محور تحول فرهنگی روستا است.

وی افزود: با شروع فصل تابستان و ایام فراغت دانش آموزان، دغدغه پرکردن و بهره‌گیری صحیح از ایام فراغت دانش آموزان  همواره مورد توجه متولیان فرهنگی بوده و کتابخانه یادگار امام(ره) روستای انوج با برنامه‌ریزی و اجرای دقیق برنامه‌ها و کلاس‌های فرهنگی و آموزشی محور تحول روستا شده است.

وی از برگزاری طرح کتاب دوست خوب من، یار مهربان با همکاری آموزشگاه شهید دستغیب با حضور پرشور دانش آموزان خبر داد و گفت: این طرح با اجرای برنامه‌های معرفی کتاب، جمع خوانی و نشست‌های اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده برگزار شد.

مسئول کتابخانه یادگار امام(ره)روستای انوج ملایر از برگزاری کارگاه آموزش تابلو فرش با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد برکت و زینبیه روستا، کارگاه آموزش قلاب بافی ویژه بانوان خبر داد و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی را اقدامی برای معرفی هر چه بیشتر کتابخانه و برافراشته شدن پرچم فرهنگ و ارتقا و رشد فرهنگی روستا از طریق کتابخانه دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات