خبرهای داغ:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان:

کتابخانه‌ها مراکز دانش محور محلات هستند

همدان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: کتابخانه‌ها مراکز دانش محور محلات هستند که توانسته محل تفکر و اندیشه‌ای را برای مراجعه‌کنندگان ایجاد کند.
کد خبر: ۹۵۲۴۱۲۴
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
کتابخانه‌ها مراکز دانش محور محلات هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عاطفه زارعی در جلسه مشترک و ویژه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه کتابخانه‌ها مراکز دانش محور محلات هستند، اظهار کرد: کتابخانه‌ها مراکز دانش محور محلات هستند که توانسته محل تفکر و اندیشه‌ای را برای مراجعه‌کنندگان ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت‌های رفتاری و سواد شهروندی توسعه فضاهای فرهنگی و کتابخانه‌ها است، گفت: بسیاری از مباحث تربیتی و دغدغه‌ آسیب‌های اجتماعی از محلات شروع می‌شود که اگر قرار است محله‌ای با محور فرهنگی داشته باشیم، بهتر است به مکان‌های فرهنگی محلات نیز توجه شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان افزود: با داشتن اندیشه و تفکر محله‌محوری می‌توان از آسیب‌های اجتماعی ناشی از عدم آگاهی نیز دور شد.

وی ضمن تجلیل از نویسندگان گفت: نویسندگان از پایگاه‌های اطلاعاتی معتبر در نوشتن کتاب و مقالات استفاده کنند، تا امکان استفاده از کتاب و مقالات آنها برای سایر مخاطبین فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات