خبرهای داغ:
مسئول کتابخانه صاحب الزمان(عج) ملایر:

پرداختن به مقوله شهادت رمز پرورش نسلی خودساخته و پویا است

همدان-مسئول کتابخانه صاحب الزمان(عج) ملایر شهدا را نماد پاک‌ترین و مخلص‌ترین انسان‌های عصر حاضر خواند و پرداختن به مقوله شهادت و فرهنگ ناب عاشورایی را رمز پرورش نسلی خودساخته، با ایمان، امیدوار و پویا دانست.
کد خبر: ۹۵۲۲۶۰۶
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، راضیه اصلانی از معطر شدن فضای روستای حسین آباد شاملو با رایحه شهدا خبر داد و اظهار کرد: با برگزاری یادواره ۵۷ شهید سرافراز این روستا عطر جانبخش شهدا دل و جان همه را به زلالی آب و روشنایی آفتاب کرد.

وی افزود: در حاشیه این یادواره، کتابخانه صاحب الزمان(عج) روستای حسین آباد شاملو همراه با خیل مشتاقان این فضای معنوی و عارفانه به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت شهدا، ایثارگران و شهادت کرد.

مسئول کتابخانه صاحب الزمان(عج) ملایر گفت: اجرای قصه گویی، معرفی کتاب، مسابقه دلنوشته‌ای به شهید و... از جمله این برنامه‌ها بود.

وی نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص در نسل کودک و نوجوان به عنوان آینده سازان این مرزو بوم را از رسالت‌های کتابداران در رشد و پرورش جامعه‌ای متعالی و مترقی عنوان کرد .

اصلانی همچنین شهدا را نماد پاک‌ترین و مخلص‌ترین انسان‌های عصر حاضر  خواند و پرداختن به مقوله شهادت و فرهنگ ناب و اصیل عاشورایی را رمز پرورش نسلی خودساخته، با ایمان، امیدوار و پویا دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار