خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی:

شهید آیت الله حیدری نشان افتخار نهاوند است/ روحانیت استمرار خط انبیا است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: شهید آیت الله حیدری نشان افتخار شهرستان نهاوند است که در حادثه هفتم تیر توسط منافقین در کنار شهید آیت الله بهشتی به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۵۲۲۸۳۸
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ازهمدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و یادواره شهدای روحانی شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا اظهار کرد: روحانیت استمرار خط انبیا است که توسط پیامبر اسلام (ص) مطرح شد.

وی با اشاره به روایتی از امام محمد باقر (ع) گفت: امام محمد باقر (ع) فرمودند اگر در دوران غیبت، عالمان دینی نباشند و کسانی که راه را به مردم نشان می‌دهند، نباشند فتنه‌ها و تاریکی‌ها مردم را به خود جذب می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: در سال ۱۳۶۰ سازمان منافقین و مجاهدین خلق با مردم و مسئولین کشور ما وارد جنگ مسلحانه می‌شود و شهید بهشتی و ۱۷ هزار نفر از هموطنان ما توسط آنها به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: امروز وعده خدا محقق شده و اگر تیری به سمت انقلاب بیافتد آواره خواهد شد و ما وعده‌های خدا را می‌بینیم که محقق می‌شوند.

شعبانی با بیان اینکه نهاوند شهر عالمان و مبارزان انقلابی گرانقدری است که در مقابل استکبار و طاغوت ایستادند، اظهار کرد: شهید آیت الله حیدری نشان افتخار شهرستان نهاوند است که در حادثه هفتم تیر توسط منافقین در کنار شهید آیت الله بهشتی به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه امروز می‌بینیم جریان نفاق به چه روزی افتاده است و در اوج ذلت قرار دارد، گفت: امروز بیشتر معنی این جمله بشارت دهنده شهید بهشتی که فرمودند؛ «والله هرکس تیری به سمت این انقلاب انداخت عاقبت به خیر نشد» را متوجه می‌شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار