خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) :

دشمن برنامه‌ریزی کرده تا جوان و نوجوان ما را از اسلام و انقلاب جدا کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) گفت: یکی از ظرفیت‌های مهم مجموعه بسیج، استفاده از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان است.
کد خبر: ۹۵۲۴۰۰۲
|
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه امام صادق (ع) استان اصفهان: سرهنگ محمد نصر اصفهانی امروز در آئین افتتاحیه همایش طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با عنوان طراوت تابستانه نو جوانه ها ، اظهار کرد: دشمن برنامه‌ریزی کرده تا جوان و نوجوان ما را از اسلام و انقلاب جدا کند و ما باید با هر چه توان داریم به میدان بیاییم تا از نسل جوان در برابر حملات فرهنگی و شناختی جلو گیری کنیم.

وی تاکید کرد: ما می‌خواهیم با کمک همه مردم و مسئولان یک تابستان خوب و با برنامه داشته باشیم و جهاد تبیین را عملیاتی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) گفت: ایام فرهنگی و دینی متنوعی از دهه ولایت و اعیاد غدیر و قربان تا محرم و اربعین را در پیش داریم و باید با برنامه‌ریزی خوب از این ایام بهره ببریم.

وی ادامه داد : جامعه هدف سنین طرح هفت تا ۲۷ سال هستند و باید روی این گروه سنی متمرکز شویم، توجه ویژه به دانش آموزان و دانشجویان و استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد، هیئت‌ها و محلات باید مورد نظر همگان باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان افزود: محصول تولیدی بسیج، جوان مؤمن انقلابی است و باید در کنار سرگرمی و ورزش، برگزاری حلقه‌های قرآنی و صالحین هم در دستور کار باشد تا جوان و نوجوان استفاده کند.

وی با تاکید بر آموزش‌های فرهنگی و سواد رسانه‌ای برای نوجوانان اظهار کرد: آشنایی با سیره شهدا نکته بسیار ارزشمندی است که باید در محلات و مناطق مختلف انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار