مراسم جشن دهه امامت و ولایت توسط کانون فرهنگی هنری سفينه النجاة و پایگاه شهید بنیادی ویژه نونهالان و نوجوانان مسجد امام حسین علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۹۳۷
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷

جشن دهه امامت و ولایت در پایگاه شهید بنیادی قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم ویژه جشن همزمان با شروع دهه ولایت و عید قربان با حضور نونهالان و نوجوانان کانون و بسیج در مسجد امام حسین برگزار شد.

 در بخشی از این مراسم شیرزاد، فرمانده پایگاه شهید بنیادی با بیان فرازی از دعای عرفه«...لَمْ تُخْرِجْني لِرَأفَتِكَ بي وَلُطْفِكَ لي وَإحْسانِكَ إلَيَّ في دَوْلَةِ أئِمَّةِ الْكُفْرِ الَّذينَ نَقَضُوا عَهْدَكَ وَكَذَّبُوا رُسُلَكَ لكِنَّكَ أخْرَجْتَني لِلَّذي سَبَقَ لي مِنَ الهُدي الّذي لَهُ يَسَّرْتَني وَفيهِ أنْشَأْتَني، عنوان کرد: با تطبیق  در این بخش از دعا  با حکومت ولایت فقیه  در  ایران و همچنین در حیات امامین انقلاب حضرت امام خمینی رحمه الله و حضرت آیت الله خامنه ای خداوند نعمت را برما تمام کرد و این شکر برای همه ما است که در بهترین زمان و بهترین حاکم خلق شده ایم و باید قدر دان این نعمت بزرگ باشیم.

وی ادامه داد: آیت الله خامنه ای نیز در پانزده بهمن ١٣٧٩ در بین جوانان در این خصوص، اقبال جوانان را در حاکمیت جمهوری اسلامی دانستند و فرمودند، اقبال بزرگی که شما جوانان آورده‌اید این است که در دوره‌ی حاکمیت اسلام هستید، بعضی در این دوره متولد شده‌اید.

شیرزاد با مثالی از جذب فوتبالیست ها مشهور در تیم عربستان افزود: شما نونهالان آینده این نظام هستید و قدرت توانستن و امید باید سرلوحه حیات زندگی شما باشد، با فوتبالیست خارجی هیچ فوتبالیست داخلی حرفه ای نمی شود.

ارسال نظرات