به همت حوزه سیدالشهدا(ع) روستای پهلوانکشی صورت گرفت:
طي مراسمي با حضور امام جمعه بخش دلوار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) روستای پهلوانکشی، جمعي از خانواده شهدا و ایثارگران و مسئولین محلی ازفعالان قرآني روستاي چاه تلخ جنوبی تجليل شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۷۵۵
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

تجلیل از فعالان قرآنی روستای چاه تلخ جنوبی

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، طي مراسمي با حضور امام جمعه بخش دلوار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) روستای پهلوانکشی، جمعي از خانواده شهدا و ایثارگران و مسئولین محلی ازفعالان قرآني روستاي چاه تلخ جنوبی از توابع بخش ساحلی دلوار تجليل شد.

سرهنگ پاسدار علیرضا سلیمانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) روستای پهلوانکشی در حاشيه اين مراسم معنوي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج عنوان داشت: قرآن بهترين راهنماي بشر است و رسيدن انسان به سعادت دنيا و آخرت مرهون انس گرفتن با اين کتاب آسماني است.

سلیمانی با اشاره به اين که امروزه دشمن با استفاده از ابزارهاي مختلف به درون خانواده ها نفوذ کرده است بیان داشت: با بهره گيري از فرهنگ ديني و قرآني مي توان از بنيان خانواده و ارزش هاي اسلامي دفاع کرد.

وي هدف از برگزاري اين مراسم را ترويج و اشاعه فرهنگ قرآني در سطح جامعه، تعميق باورهاي ديني و تشويق مردم به بهره گيري از آموزه هاي ديني و قرآني عنوان کرد.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار