خبرهای داغ:
آیت الله موسوی اصفهانی تأکید کرد

ضرورت جلوگیری از برهم‌زنندگان امنیت روانی مردم

همدان- امام جمعه موقت همدان بر ضرورت جلوگیری از کسانی که امنیت روانی مردم را برهم می زنند، تاکید کرد وگفت: دستگاه قضایی باید با مخلان امنیت روانی جامعه، برخورد کند.
کد خبر: ۹۵۲۳۶۱۵
|
۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیچ از همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان بر ضرورت جلوگیری از کسانی که امنیت روانی مردم را برهم می زنند تاکید و اظهار کرد: دستگاه قضایی باید با مخلان امنیت روانی جامعه و کسانی که ایجاد رعب و وحشت می کنند، برخورد کند.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره قوه قضائیه افزود: از مهمترین ستون‌های اصلی نظام قوه قضائیه است و کسانی که در این قوه کار می کنند باید تقوی کامل را رعایت کنند.

امام جمعه موقت همدان ادامه داد: قضات درصدد ارائه آمار زیادتر برای مختومه شدن پرونده ها نباشند بلکه باید مطابق موازین شرع و قانون حکم دهند.

وی تصریح کرد: قضات باید نسبت به چگونگی رسیدگی به پرونده های مردم نزد خدا جوابگو باشند و کسی در قوه قضائیه محکوم شده نباید برخورد نامناسب با وی کرد.

موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه باید تقوی را در مسایل اقتصادی، سیاسی و خانوادگی رعایت کنیم، خطاب به بازاریان گفت: تقوی اقتصادی را رعایت و در این راه از سیره امیر المومنین (ع) الگوی برداری کنید.

وی بر ضرورت تقویت نقاط قوت و به صفر رساندن نقاط ضعف در بین همه اقشار جامعه و در رفتارهای اجتماعی تاکید کرد و گفت: همانگونه که فکر تامین معیشت فرزندانمان هستیم باید به فکر ارتقای معنوی و روحی آنها نیز باشیم.

امام جمعه موقت همدان از صاحبخانه ها خواست که به وظیفه مسلمانی خود عمل کرده و به مستاجرین کم درآمد کمک کنند.

وی با اشاره به شهادت ۲۹۸ مسافر هواپیمایی ایرانی توسط آمریکا در ۱۲ تیر ۱۳۶۷، گفت: آمریکا دیگر جرات نمی کند نزدیک ایران بیاید چرا که زمان بزن و فرار کن، گذشته است و اگر بخواهند ضربه ای به جمهوری اسلامی بزنند، عکس العمل شدیدی را تجربه می کنند.

امام جمعه موقت همدان از مسئولان خواست در زمینه تولید و تجارت موفقیت های کشور را گزارش کنند تا مردم نسبت به پیشرفت کشور دلگرم شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار