خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری:

هدف از تشکیل قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: هدف از تشکیل قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء در شهرستان رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای تحقق شعار سال است.
کد خبر: ۹۵۲۳۹۱۲
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در جلسه قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا شهرستان نهاوند اظهار کرد: یکی از محورهای مهم بیانات مقام معظم رهبری رفع موانع تولید است که مدت‌ها معظم له بر آن تاکید دارند.

وی گفت: هدف از تشکیل قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء در شهرستان رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای تحقق شعار سال است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود : یکی از دغدغه‌های اصلی شهرستان تولید اشتغال برای جوانان است که در صورت رفع موانع تولید اشتغالزایی‌ها بیشتر خواهد شد.

وی گفت: شما مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی مدیران جهادی حوزه ی کاری خودتان هستید که باید سنگر جهادی خود را حفظ کنید.

* ایجاد بستر مناسب کسب و کار و رفع موانع تولید از اهداف اولویت‌دار است

فرماندار نهاوند نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان در راستای تحقق شعار سال استفاده کنید.

ضرغام احمدوند افزود: ایجاد بستر مناسب کسب و کار، رفع موانع موجود و تسهیل در تولید و ایجاد اشتغال از جمله اهداف اولویت‌دار در شهرستان است.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان و به ویژه بانک‌ها با هم تعامل و همکاری داشته باشند تا موانع سد راه واحدهای تولیدی برداشته شود و اهتمام ویژه برای حل مشکلات این واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان داشته باشید.

فرماندار نهاوند گفت: مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان را به معاون اقتصادی استاندار همدان گزارش می‌کنیم تا در ستاد تسهیلات استان مورد بررسی قرار بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار