خبرهای داغ:
سرهنگ ساکی خبر داد

توقیف ۲۷ دستگاه وسیله نقلیه موتوری در اجرای طرح امنیت محله محور ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از توقیف ۲۷ دستگاه وسیله نقلیه موتوری، ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و کشف ۳ قبضه سلاح شکاری در اجرای طرح امنیت محله محور در حوزه کلانتری ۱۲ شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۳۵۴۸
|
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: طرح امنیت محله محور در راستای ایجاد انضباط اجتماعی و ترافیکی، برخورد با رانندگان وسایل نقلیه موتوری که با اقدامات هنجارشکنانه و انجام حرکات مخاطره آمیز موجب سلب آسایش عمومی و به خطر انداختن جان خود و دیگران شده بودند و همچنین پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، با استفاده از توان ماموران کلانتری ۱۲، پلیس‌های پیشگیری، آگاهی، اطلاعات و یگان امداد در حوزه کلانتری ۱۲ شهرستان ملایر به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران تعداد دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه، سه قبضه سلاح شکاری، یک تیغه قمه و مقادیری مواد مخدر را از پاتوق متهمان کشف و در این ارتباط ۵ نفر متهم را دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه چهار دستگاه خودرو و ۲۳ دستگاه موتور سیکلت متخلف در این طرح توقیف شدند، خاطرنشان کرد: رانندگی مخاطره آمیز در معابر، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، اعمال تغییر نامتعارف در وضعیت ظاهری و ایمنی خودروها، نصب غیرقانونی شیشه‌های دودی، نداشتن مدارک شناسایی و دیگر مزاحمت‌های صورت گرفته توسط رانندگان از علل توقیف این وسایل نقلیه بودند.

وی یادآور شد: اجرای طرح‌های امنیت محله محور و انضباط بخشی ترافیکی در پاسخگویی به مطالبات مردمی به صورت مستمر ادامه داشته و از مردم انتظار می‌رود به صورت قانونمند تعامل و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار