خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری سوداگر مرگ در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر که با روش بلع قصد انتقال ۱۲۰ گرم هروئین را داشت، با هوشمندی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۹۴۴۱
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احمد ساکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر در پی اطلاع از فعالیت مجرمانه فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و بکارگیری شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی، متهم را که در پوشش مسافر از استان‌های جنوبی کشور قصد انتقال مقادیری مواد مخدر را داشت شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه در محور‌های مواصلاتی شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: ماموران انتظامی در ادامه هفت بسته آب‌بندی شده هروئین به وزن ۱۲۰ گرم که به صورت بلع در معده این متهم جاسازی شده بود را کشف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، بر عزم جدی پلیس برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست: اخبار و اطلاعات خود را در خصوص قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات