خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه دیدار و از حمایت های وی در همکاری با هنرمندان بسیجی تشکر کرد.
کد خبر: ۹۵۲۳۴۷۵
|
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، دکتر جمیری رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور و سرهنگ آزادی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه دیدار کردند.
در این دیدار که در دفتر فرمانده سپاه استان کرمانشاه انجام شد،سرهنگ افشین آزادی  ضمن تقدیر از حضور رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور  در جمع هنرمندان و جلسه با مسئولین انجمن های هنری ادبی ،  از حمایت ها و پشتیبانی های بی دریغ  سردار ریحانی از هنرمندان و برنامه های هنری تقدیر کرد.
در این دیدار دکتر جمیری رییس سازمان هنرمندان کشور  گزارشی از وضعیت عملکرد مناسب  سازمان بسیج هنرمندان استان ارائه داد.
سردار بهمن ریحانی نیز ضمن خیرمقدم به بازرسان سازمان بسیج  هنرمندان کشور ، در خصوص اهمیت و جایگاه هنر و نقش هنرمندان متعهد در تبیین و ترویج معارف انقلاب اسلامی  و موضوعات و مقوله های مختلف همچون  سبک زندگی ایرانی  اسلامی ، تبیین جایگاه با ارزش  حجاب و عفاف،  تبیین آسیب های اجتماعی،  فرهنگ صرفه جویی و الگوی مصرف و… سخن گفت و حمایت همه ی دستگاه‌های فرهنگی کشور  از حوزه هنر را امری لازم دانست.

ارسال نظرات