فرمانده سپاه سلمان گفت: ما در قبال صبر و بردباری شما خانواده معظم شهدا وظیفه داریم و قدردان شما هستیم.
کد خبر: ۹۵۲۳۲۷۵
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان شامگاه گذشته با حضور در منزل شهیدان گمشادزهی، سارانی، ملاشاهی و رضاپور از شهدای شهرستان زاهدان با ابراز خرسندی از حضور در میان خانواده شهدای عزیز اظهار داشت: ویژگی ها، خاطرات و رشادت های شهدا که حق بزرگی بر گردن همه ما دارند باید برای مردم بازگو شود.

وی افزود: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت و مایه افتخار ایران اسلامی هستند و مردم ما قطعا سپاسگذار و قدردان ایثار و فداکاری شهدا و صبر خانواده آن ها هستند.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: تمامی لحظات زندگی ما مدیون فداکاری شهداست که برای زنده ماندن اسلام و امنیت و آرامش جامعه جان خود را فدای ارزش های والای اسلام و کشور کردند.

سردارشفائی تاکید کرد: شهدایی که جان خود را در این مسیر فدا کردند اجر و پاداش خود را از خداوند متعال خواهند گرفت و از طرف دیگر نیز خانواده معظم شهدا پاداش صبوری و ایثار خود را از خداوند منان خواهند گرفت.

این مسئول افزود: سمت خانواده شهید تاجی ارزشمند است که بر سر شما عزیزان نهاده شده است و از شما می خواهیم که دعا کنید خداوند در مسیر ارزشمند انقلاب ما را یاری و لیاقت شهادت را به ما هم عطا کند.

شفائی تاکید کرد: ما در قبال صبر و بردباری شما خانواده معظم شهدا وظیفه داریم و قدردان شما هستیم؛ خلأ پدر قطعا برای شما سخت است اما ما اعتقاد داریم که شهدا زنده اند و حضور آنان همیشه احساس می شود.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: اگر عمل صالح شهدا نبود آن ها برای این امر مهم انتخاب نمی شدند و در واقع آن ها با اعمال نیک خود توانستند به این درجه رفیع برسند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار