فرمانده سپاه مهرستان به همراه جمعی از کارکنان بمناسبت هفته قوه قضاییه با رئیس دستگاه قضایی شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۲۳۲۷۰
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرنگاربسیج ازمهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان به همراه جمعی از کارکنان بمناسبت هفته قوه قضائیه با رئیس حوزه قضایی شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرگردپاسدارسیدعلیرضا میری بنجار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ضمن تبریک هفته‌ قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و نام شهید بهشتی بیان کرد: شهید بهشتی یکی از بازوهای توانمند معمار کبیر انقلاب و نماد عدالت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که در شامگاه ۷تیرسال ۱۳۶۰ توسط منافقین کور دل ترور شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی در ادامه به وظیفه سنگین دستگاه قضا اشاره کرد و افزود:دستگاه قضا و قضات وظیفه خیلی سنگینی دارند که با اجرای عدالت حق مظلوم را از ظالم و یا حق مقتول را از قاتل می گیرد که این امر موجب آسايش و امنيت مردم و همچنین جلوگیری از ناهنجاری در جامعه می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدخوش رو، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان نیز در این جلسه به رشادتهای شهيد بهشتي اشاره کرد و گفت: شهید بهشتی از بازوهای توانمند آن روزهای سخت معمار کبیر انقلاب برای سرنگونی رژیم پهلوی بودند که منافقین در دهه شصت طی یک اقدام تروریستی به ایشان را به درجه رفیق شهادت رساندند.

هادی نجاری رئیس حوزه قضایی شهرستان مهرستان در این دیدار به اقدامات اجرایی دستگاه قضایی پرداخت و گفت:ما بعنوان خادم مردم شریف مهرستان در حوزه قضايي بصورت شبانه روزی با توکل به خداوند و با پیروی از کتاب عدل الهی وقانون آماده خدمتگزاری به مردم هستیم.

گفتنی است در پایان یک قاب و لوح تقدیر به رئیس حوزه قضائی شهرستان مهرستان اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار