خبرهای داغ:
شاهرود_ زندانیان زندان شاهرود به مناسب هفته قوه قضائیه با مقامات قضایی دیدار و گفتگو و درخواست‌ها و مشکلات خود را مطرح کردند که به آزادی ۱۱ زندانی منجر شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۷۷۹
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

آزادی ۱۱ زندانی در شاهرود در دیدار مسؤولان قضاییبه گزارش خبرگزاری بسیج، در ملاقات صبح امروز رئیس دادگستری شهرستان شاهرود و تعدادی از مسؤولان قضایی این شهرستان با مددجویان زندان شاهرود، به تعدادی از زندانیان ارفاقات قانونی اعطا شد.
حسن کریم‌گشته، رئیس زندان شاهرود با تبریک هفته قوه قضائیه، از حضور مسؤولان قضایی در زندان شاهرود خبر داد و گفت: در این بازدید که به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد، مقامات قضایی ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان تلاش کردند تا نسبت به اعطای ارفاقات و تسهیلات قانونی به زندانیان واجد شرایط همکاری و مساعدت لازم انجام دهند.
کریم‌کشته با اشاره به اینکه در این دیدار با جمع کثیری از زندانیان دیدار و گفتگو شد، خاطرنشان کرد: در این دیدار، با آزادی ۱۱ نفر و مرخصی منجر به آزادی تعدادی دیگر موافقت شد.
رئیس زندان شاهرود با بیان اینکه تسهیلات متعددی شامل مرخصی، پایان حبس، رأی باز، پابند و آزادی مشروط نیز برسی و به تعدادی اعطا شد، عنوان کرد: در پایان این دیدار و بازدید به بیش از ۱۶۰ نفر در هفته قوه قضائیه مرخصی گرفتند و ۱۴ نفر نیز با دریافت پابند به آغوش خانواده بازگشتند.
او از آزادی مشروط ۲۴ نفر خبر داد و بیان کرد: در این میان، ۱۱ نفر رأی باز و ۱۳ نفر نیز پایان حبس گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار