مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی تاکیدکرد:

ملت بصیر ایران اسلامی در فتنه ها آبدیده شده اند+ عکس

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در جمع اعضای ستاد یادواره شهدای تبلیغات دفاع مقدس استان تاکیدکرد: ملت بصیر ایران اسلامی در فتنه هایی که در طول انقلاب برای این ملت رخ داده آب دیده و مقام شده است.
کد خبر: ۹۵۲۲۳۷۴
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت الاسلام حسن زاذه در جمع اعضای هیئت فرهنگی مذهبی و ستاد یادواره شهدای تبلیغات دفاع مقدس استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه شیطنت های دشمن در اغتشاشات اخیر نتیجه استیصال و درماندگی دشمن بود، اظهارکرد: ۴۴ سال است که دشمنان هر کار توانستند کردند که ملت ما را به عقب نشینی وادار کنند اما با هوشیاری ملت نتوانستند و ملت بصیر ما در این فتنه ها آبدیده شده اند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه منتظران مصلح باید روشنگری کنند شرط تداوم این هوشیاری را جهاد تبیین دانسته و از حاضرین خواست در این جهاد همچنان فعال باشند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه زنان در حراست از اسلام گفت: اسلام مدافع حقوق زنان است و جمهوری اسلامی از تجربه تلخ غرب عبرت گرفته و نمی خواهد زنان آسیب ببیند.

در ابتدای این جلسه احمد کنجدی دبیرستاد یادواره شهدای تبلیغات دفاع مقدس استان ، گزارشی از روند شکل گیری و برنامه های ستاد ارائه داده و از همکاری روسای بنیاد شهید شهرستانهای استان با ستاد یادواره تقدیر کرد.

ملت بصیر ما در فتنه ها آبدیده شده اند+ عکس
ملت بصیر ما در فتنه ها آبدیده شده اند+ عکس
ملت بصیر ما در فتنه ها آبدیده شده اند+ عکس
ملت بصیر ما در فتنه ها آبدیده شده اند+ عکس

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار