پوستر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی با حضور مسئولین کشوری و استانی در اراک رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۲۱۹۸۷
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در آیین اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات استان مرکزی و با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ  ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین استانی از پوستر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی رونمایی شد.

چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی با محورهای این دوره شعار سال، جهادتبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردها و خدمات بسیج و سپاه، امیدآفرینی و خبر خوب، جبهه مقاومت، حجاب  وعفاف، محیط زیست و مطالبه گری فعال، ظرفیت ها و مزیت های استان و سبک زندگی ایرانی-اسلامی برگزار خواهد شد.

مهلت ارسال آثار در استان از یکم فروردین تا ۳۰ آذر ماه همین سال است و افراد می توانند آثار خود را به  نشانی www.basijrasaneh.ir و www.markazi.basijrasaneh.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است به آثاری که به صورت ایمیل یا دستی به استان ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

آثار تولیدی شرکت کنندگان حتما باید در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

شرکت‌کنندگان می‌بایست مطالب منتشر شده در رسانه‌های مکتوب را جهت ارسال با فرمت jpg یا به صورت zip شده فایل را در قسمت ارسال بارگزاری کنند. 

مستند، موشن گرافیک و آثار نمایشی با محوریت موضوعات جشنواره باید در پایگاه اطلاع رسانی، خبرگزاری‌ها، پایگاه خبری، مطبوعات، صدا وسیما و یا رسانه های مستقل استان منتشر شده باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار