رئیس بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی تاکیدکرد:

امید کلید بازکننده همه قفل ها است/نقطه تمرکز دشمن بر امید زدایی است

رئیس بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی با تاکید بر نقش کلیدی امید در تحقق اهداف گام دوم انقلاب افزود: متاسفانه امروز با کمبود امید در جامعه مواجه ایم و نقطه تمرکز دشمن بر امید زدایی در صورتیکه امید کلید بازکننده همه قفل ها است.
کد خبر: ۹۵۲۱۹۲۵
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت الاسلام علی ثقفی در نهمین اجلاس سراسری مسئولان کانون های بسیج اساتید واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد برگزارشد، با اشاره سخنان رهبر در تاریخ یکم خرداد ماه سال ۱۳۹۸ در جمع دانشجویان در خصوص چگونگی گام برداشتن در مسیر تحقق اهداف گام دوم انقلاب گفت: ترسیم صحنه، شناخت جهت گیری حرکت، عوامل امید بخش و نقاط روشن، راهکار، از جمله عناصر لازم است.

رئیس بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی با تاکید بر نقش کلیدی امید در تحقق اهداف گام دوم انقلاب با بیان این که امید کلید بازکننده همه قفل ها است افزود: متاسفانه امروز با کمبود امید در جامعه مواجه هستیم و نقطه تمرکز دشمن بر امید زدایی است.

وی ادامه داد: در طول تاریخ با یک ستم تاریخی نسبت با زنان مواجه هستیم، ستمی که مردان در ۲ بعد تملک و تحقیر بر زنان تحمیل در سه عرصه فرد، خانواده و اجتماعی تحمیل کردند که این ستم در جاهلیت قدیم و جدید دیده می شود.

این مسوول عنوان کرد: اما انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی نو، کمال فردی، تعادل خانوادگی و تعالی اجتماعی را برای زنان به ارمغان آورد و جایگاه زن را ارتقا داد.
امید کلید بازکننده همه قفل ها است/نقطه تمرکز دشمن بر امید زدایی است

ثقفی در خصوص مقابله با توطئه دشمن در زمینه موازین شرعی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: انچه امروز جامعه ما با آن مواجه است ضعف داخلی در رعایت موازین شرعی نیست بلکه توطئه ای از جانب دشمن است.

وی افزود: آسیب اصلی کشور در این زمینه ضعف امید است که در راستای امیدافرینی و استحکام پایه های امید باید ظرفیت ها و عظمت ملت و کشور و پیشرفت های که در عرصه های مختلف داشته ایم برای مردم بازگو شود و در این راستا باید یک جهاد عمومی صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار