نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه تلاش دشمن جایگزین کردن فرهنگ غرب در جامعه اسلامی است، گفت: تنها راه تضمین خوشبختی زوجین سبک زندگی اسلامی، علوی و فاطمی است.
کد خبر: ۹۵۲۱۵۲۶
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت الاسلام محمد حسنی در سومین اختتامیه جشنواره زوج‌های جوان ارتش جمهوری اسلامی ایران و اولین اختتامیه جشنواره زوج های جوان نیروهای مسلح که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان این که سبک زندگی اسلامی در مقابله با توطئه‌های دشمنان و فرهنگ غربی کارساز است، اظهار کرد: اگر هدف دشمن تا دیروز، مشوش کردن ذهن جوانان و نوجوانان با برخی بداخلاقی‌های اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی بود، امروز دشمن تیر زهرآلود خود را به سمت خانواده‌ها و از هم پاشیدن آنها سوق داده است تا شاید بتواند از این طریق به هدف خود برسد.

وی تشکیل خانواده را مهمترین نعمت الهی عنوان کرد و افزود: هیچ بنایی در اسلام تشکیل نشده است که در پیشگاه خدا بهتر از تشکیل خانواده باشد. 

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت حفظ خانواده تاکید کرد و گفت: باید توجه داشته باشیم نعمت ها فرار و گریزان هستند. اگر ما مهارت حفظ نعمت ها را نداشته باشیم، می‌بینیم اکنون آن نعمت را نداریم و از آن فاصله گرفته‌ایم. ده ها برابر آنچه که ما تلاش کردیم به هم برسیم باید تلاش کنیم بتوانیم با هم بمانیم.

حجت‌الاسلام حسنی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن، اظهار کرد: دشمن، سبک زندگی اسلامی را هدف قرار داده و  در تلاش برای بر  هم زدن زندگی جوانان و جدایی آن ها است. تمام تلاش دشمن صرف این می‌شود که جوانهای ما به هم نرسند لذا تا حدودی هم بی تاثیر نبوده و بعضی ها تنهایی را به با هم بودن ترجیح می‌دهند.

حجت الاسلام حسنی بیان کرد: دشمن در تلاش است اگر نتوانست جلوی ازدواج جوان های ما را بگیرد بعد از ازدواج نگذارد زوجین ما کنار هم باشند. تلاش می‌کند خانواده ها را به سمت جدایی بکشاند.

 نماینده ولی فقیه در ارتش تاکید کرد: تنها راه تضمین خوشبختی زوجین، سبک زندگی اسلامی، علوی و فاطمی است. لذا جوان ها باید سبک زندگی اسلامی را درست بخوانند و درست به اجرا درآورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها