خبرهای داغ:

طلبه بسیجی، کارگاه اشتغال خانگی خود را افتتاح کرد

بانو فریبا صفری، از رامهرمز که مادر دو فرزند و خانه دار با تحصیلات حوزوی است در جهت کسب در آمد و کمک به معیشت خانواده شغل خانگی خود را که مرتبط با بسته بندی و عرضه مواد غذایی ارگانیک است راه اندازی کرد‌.
کد خبر: ۹۵۲۰۸۹۲
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان؛ 

بانوی طلبه بسیجی فریبا صفری، خانه دار و صاحب دو فرزند است که بعد از پایان تحصیلات خود در مقطع کارشناسی سطح ۲ حوزه در رامهرمز، تصمیم گرفت تا برای کسب در آمد و کمک به اقتصاد خانواده شغل خانگی خود را راه اندازی کند تا هم در کنار فرزندان و تربیت آن ها باشد و هم در آمد مناسب برای کمک به خانواده خویش کسب کند.

 

او در گفتگو با خبرنگار بسیج می گوید؛ متولد ۶۹ و ساکن شهرستان رامهرمز هستم، شغل خانگی خود را به تازگی راه اندازی کردم، هدفم کمک به زندگی در کنار همسرم است همسرم شغل آزاد دارد و خیلی وقت ها ممکن است بیکار بماند در همین جهت تصمیم گرفتم مواد اولیه تهیه کنم و محصولات متنوع خانگی را تولید کنم.

 

فریبا صفری در ادامه با اشاره به مواد غذایی و محصولات ارگانیک که تولید می کند گفت: عرضه مستقیم میوه با حذف واسطه ها به صورت فروش مجازی، سبزی خشک، لواشک، ترشیجات، گوجه فرنگی، ادویه های دست ساز مثل پودر سیر، پودر پاپریکا، پودر بامیه و.... را در شرایط بهداشتی و با رعایت نکات سلامت و حفظ ارزش غذایی محصول آماده می کنیم

 

این بانوی کارآفرین بسیجی می گوید: برا گسترش کار و شناسایی هرچه بیشتر شغل خود نیاز به معرفی داریم کار تازه راه اندازی شده و سختی های دارد اما با تمام توان تلاش خود را دارم تا هم به صورت مجازی هم به صورت حضوری محصولات خود را به فروش برسانم که البته نیاز به حمایت هرچه بیشتر دارم.

 

برای حمایت از این بانوی کارآفرین بسیجی می توانید به ای دی @BaraneBahari8395 در پیام رسان ها سفارش ثبت کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار