خبرهای داغ:
این پایگاه مقاومت طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان، فرمانده سپاه این ناحیه و دیگر مسئولان شرکت صنعت فولاد شادگان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۴۶۵
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵

 

 

افتتاح پایگاه شهید جاوید الاثر در صنایع فولاد شادگان با حضور سرهنگ فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ، مدیر عامل شرکت فواد مهندس کهوزاد ، بنای نماینده و مسول دفتر امام جمعه شهرستان ، حسن خنافره ریاست اداره صنعت و معدن شهرستان و همچنین حمر ریاست بنیاد شهید شهرستان و جمعی از پرسنل خدوم و زحمت کش شرکت صورت گرفت. 

 

سرهنگ فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان بیان کرد: هدف از افتتاح پایگاههای بسیج جذب و آموزش عمومی آحاد مردم و سازماندهی و تجهیز و بكارگیری آنان در رده های مقاومت بمنظور تشكیل ارتش بیست میلیونی و مقاومت مردمی در دفاع از كشور و انقلاب و دستا وردهای آن میباشد. 

 

 ایشان در ادامه افزودند : وظایف این پایگاه ها جذب آحاد مردم از قبیل كارگران، دانشجویان، دانش آموزان، كارمندان بمنظور تشكیل ارتش بیست میلیونی از طریق ایجاد رده های مقاومت بسیج در مساجد، ادارات، كارخانجات، شرکت ها و با بهره گیری از همكاریهای دولت و نهادهای انقلاب اسلامی و سایر مؤسسات و اصناف است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار