خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان عنوان کرد:اعزام ۲۵ هزار فرهنگی خوزستانی به اردوهای راهیان پیشرفت و شرکت ۴ هزار فرهنگی در دوره تخصصی طرح ولایت بسیج فرهنگیان انجام گرفت.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۸۱
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴

اعزام ۲۵ هزار فرهنگی خوزستانی به اردوهای راهیان پیشرفت

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ محمد صالح جمالی در نشست تخصصی و هم اندیشی حلقه مربیان سازمان بسیج فرهنگیان با بیان اینکه بسیج فرهنگیان برنامه های گسترده ای برای بسط و گسترش روحیه جهادی در جامعه در دستور کار دارد؛ خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های اولویت دار سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان برگزاری و اجرای اردوهای راهیان پیشرفت برای معلمان و دانشجو معلمان است و بر این اساس ۲۵ هزار نفر از فرهنگیان خوزستانی در قالب اردوهای راهیان پیشرفت در یک سال گذشته از کارخانجات و شرکتها و مناطق نظامی بازدید کرده اند و همچنین در برنامه های زیارتی از جمله زیارت مشهد مقدس شرکت کرده اند.

 

وی در ادامه با اشاره به مشارکت ۴ هزار فرهنگی در دوره تخصصی طرح ولایت؛ خاطرنشان کرد: برگزاری دوره مبانی اندیشه اسلامی برای فرهنگیان شاهد استقبال پرشور فرهنگیان خوزستانی در سال گذشته بود و امسال نیز پیش بینی ما استقبال چندبرابری است. این دوره در مشهد مقدس برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از طریق سامانه https://hamzevasl.ir/ نسبت به ثبت نام در این دوره عقیدتی اقدام کنند.

 

جمالی در پایان گفت: بسیج فرهنگیان ظرفیت های خوبی در حوزه نیروهای جهادی و همچنین حوزه های آموزشی و تربیتی دارد و بی شک می بایست این ظرفیت ها در اختیار مجموعه تعلیم و تربیت استان قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار