رئیس بیمارستان‌های صحرایی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: بیمارستان صحرایی با بیش ۲۰ متخصص در یکی از مناطق محروم شهرستان بردسکن که دسترسی به امکانات درمانی و بهداشتی ندارند در مرداد سال جاری برپا می شود.
کد خبر: ۹۵۱۹۹۷۰
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، «علی انصاری‌فر» در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برپایی بیمارستان صحرایی که در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن برگزار شد، اظهارکرد: این بیمارستان با بیش از ۲۰ متخصص از ۱۱ مرداد به مدت سه روز آماده خدمت به مردم خواهد بود.

رئیس بیمارستان‌های صحرایی بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی هدف از راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی را خدمت‌رسانی به مردم محروم که دسترسی به امکانات درمانی و بهداشتی ندارند، عنوان کرد و افزود: همه خدمات پزشکی و عمل‌های جراحی در این بیمارستان صحرایی رایگان است. امیدواریم بتوانیم با کمک و مشارکت خیران داروهای مورد نیاز بیماران را نیز به صورت رایگان ارائه شود.

وی تصریح کرد: در هر بیمارستان صحرایی که در مناطق محروم استان برپا می‌شود، به طور متوسط بیش از 5 هزار نفر تحت پوشش قرار می‌گیرند؛ در مناطق حاشیه شهر مشهد نیز هر ماه در این بیمارستان با یک یا دو متخصص، خدمات پزشکی ارائه می‌شود.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه بردسکن نیز گفت: سال گذشته با پیگیری‌هایی که صورت گرفت به دنبال راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در شهرستان بردسکن بودیم که امسال این مهم محقق شد.

سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» افزود: تمام تدابیر لازم برای برپایی این بیمارستان در شهرستان بردسکن اتخاذ شده و کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و مجمع خیرین سلامت، مسئول شناسایی بیماران نیازمند هستند تا به صورت رایگان تحت درمان قرار بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها