جلسه هم‌اندیشی و هم افزایی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر با حضور مدیر فروشگاه جانبازان در پایگاه حنانه قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۹۷۷۰
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

جلسه هم‌اندیشی امر به معروف و نهی از منکر با حضور مدیر فروشگاه جانبازان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، این جلسه با حضور آقای می‌رسلیم مدیریت فروشگاه جانبازان و خواهران گشت فروشگاه و بوستان شهرک پردیسان، جهت هماهنگی بیشتر خواهران گشت با پرسنل فروشگاه برگزار و آقای می‌رسلیم ضمن ابراز خرسندی از حضور خواهران گشت در فروشگاه به ادامه دار بودن این جلسات جهت همراهی و اتفاق نظر بیشتر تأکید کرد.

وی اضافه کرد: همه ملزم به رعایت قوانین و پوشش و حجاب اسلامی هستند اما گا‌هاً کسانی در فروشگاه ظاهر می‌شوند که متأسفانه این موضوع را رعایت نمی‌کنند که ما موظف به تذکر به این افراد با زبانی لین و امر به معروف و نهی از منکر بوده و در این کار نیز مصمم هستیم.

وی ادامه داد: خواهران آمر به معروف نقش بسیار مؤثری در اجرایی شدن این واجب شرعی و حفظ عفت عمومی محیط دارند و با صبر و بردباری و رفتار شایسته‌ی خود حتی در مقابل برخورد‌های گا‌هاً ناشایست، تأثیرات بسیار خوبی روی مراجعین داشته‌اند.

مسوول امر به معروف و نهی از منکر پایگاه حنانه نیز با قدردانی از همراهی مدیران فروشگاه جانبازان، عنوان کرد: می‌توان با اقدامات مؤثر فرهنگی این فروشگاه را به الگویی در بین مراکز تجاری و صنفی کشور تبدیل کرد.

انتهای پیام/ غفوری

ارسال نظرات