خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یک هزار و ۵۰۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانه از اول تیرماه فعالیت خود را در سراسر استان آغاز خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۱۹۵۳۱
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مسعود حمیدی نژاد شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به اجرای برنامه‌های تربیتی مفید و اثر گذار در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانه خوزستان بیان کرد کرد: یک هزار و ۵۰۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانه از اول تیرماه فعالیت خود را در سراسر استان آغاز خواهند کرد و طیف متفاوتی از فعالیت‌های هنری، ورزشی، مشاوره‌ای، دینی و قرآنی، ترویج فرهنگ مهدویت و ارائه آموزش‌های مهارتی و فنی در بر خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای کیفیت بخشی به فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانه در خوزستان اضافه کرد: فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت ظرفیت بسیار بالایی در حوزه اجرای برنامه‌های اعتقادی و تربیتی دارد و در این راستا آموزش و پرورش برنامه‌های گسترده‌ای در این خصوص تعریف کرده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص اعزام ۱۵۰ هزار دانش آموز خوزستانی به اردوهای راهیان پیشرفت در استان تصریح کرد: همچنین بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته بالغ بر ۴۰۰ هزار دانش آموز خوزستانی در فعالیت‌های پایگاه‌های اوقات فراغت شرکت خواهند کرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار