تبریز- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی جزئیات افزایش ۲۰ درصدی یارانه افراد تحت پوشش این نهاد حمایتی را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۵۱۹۴۰۳
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

به گزارش  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامعلی ملامهدی در مورد جزئیات افزایش ۲۰ درصدی یارانه دهک‌های کم‌درآمد، اظهار داشت: بر اساس این طرح ۲۰ درصد به یارانه افراد یارانه‌بگیر تحت پوشش کمیته امام خمینی(ره) در قالب یک طرح آزمایشی اضافه می‌شود؛ یعنی ۴۰۰ هزار تومان یارانه این افراد به میزان ۴۸۰ هزار تومان شارژ می‌شود؛ البته این مبلغِ ۲۰ درصد اضافه به شرط این است که حداقل ۳۲۰ هزار تومان از این مبلغ، تا ۱۵ هر ماه، از اقلام سبد استاندارد شامل ۱۱ قلم خریداری کرده باشند.

وی با اشاره به پیوستن اغلب فروشگاه های زنجیره ای به این طرح گفت: مددجویان تحت پوشش با خرید هر یک از ۱۱ قلم کالا شامل شیر، ماست، پنیر، گوشت، مرغ، ماکارونی، حبوبات، قند و شکر به میزان ۳۲۰ هزار تومان خریداری کنند، آنگاه ۸۰ هزار تومان اعتبار اضافه شارژشده در حساب آنها قابل برداشت می‌شود.

ملامهدی خاطر نشان کرد: سرپرستان خانوار تحت پوشش کمیته امداد می توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* می توانند از محل فروشگاه های ارایه کننده خدمات این طرح مطلع شوند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار