خبرهای داغ:
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود:

گلایه امام جمعه شاهرود از عدم اقدام موثر در نظارت بر فضای مجازی/کمک به چاپ فرهنگ نامه شهدا

شاهرود_ رئیس ستاد فریضتین شاهرود با بیان اینکه پالایش و رصد فضای مجازی ضروری است و باید با مخربین این فضا برخورد جدی شود، گفت: تاکنون اقدام موثری در فضای مجازی انجام نشده و ما گلایه مندیم.
کد خبر: ۹۵۱۹۲۶۶
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

گلایه امام جمعه شاهرود از عدم اقدام موثر در نظارت بر فضای مجازی/کمک به چاپ فرهنگ نامه شهدابه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی در نشست شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، با تاکید بر اهمیت ایجاد کارگروه پایش فضای مجازی در شهرستان با حضور دستگاه‌های مسئول و صاحب نظران، افزود: این کارگروه نباید فقط مربوط به انتخابات باشد و باید در طول سال فعال باشد.
او با تاکید بر اثرات موثر فضای مجازی و در کنار آن آسیب‌های آن، گفت: این فضا ظرفیت‌های خوبی دارد و برای منافع و مصالح شهر می‌توانیم حداکثر استفاده را نماییم، اما آسیب‌های فراوانی دارد که در شهرستان ما تخریبش بیشتر از منافعش می‌باشد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود تاکید کرد: متاسفانه شاهدیم پشت سر فضای مجازی برخی مسؤولین هستند و با این اوضاع چگونه می‌شود این فضا را رصد کرد.
گلایه امام جمعه شاهرود از عدم اقدام موثر در نظارت بر فضای مجازی/کمک به چاپ فرهنگ نامه شهدااو تصریح کرد: در رصد و پایش فضای مجازی باید همه دستگاه‌ها کمک کند و نباید از برخی خراب کاری‌ها دفاع کرد و باید در این راستا خودمان را پالایش کرده و اگر می‌خواهد فضای مجازی درست شود باید مسؤولین درست شوند.
رئیس ستاد فریضتین شهرستان شاهرود با بیان اینکه پالایش و رصد فضای مجازی ضروری است و باید با مخربین این فضا تذکر و تنبیه جدی انجام پذیرد، افزود: تاکنون اقدام موثری در فضای مجازی انجام نشده و ما گلایه مندیم و اکنون فرمایش رهبری انقلاب اسلامی نمایان می‌شود که اگر رهبر نبود مسئول فضای مجازی می‌شدم.
امینی با بیان اینکه مهمترین مسئله رهبری انقلاب مشارکت مردم و امنیت و سلامت انتخابات و انتخاب اصلح است، بر توجه همگانی به این موضوع و استفاده از ابزار تاثیرگذار فضای مجازی در این راستا تاکید کرد.
او اوقات فراغت و ازدواج آسان را در ادامه سخنان خود مورد تاکید قرار داد و گفت: ازدواج و فرزندآوری و جمعیت از دغدغه هاست و باید در این شورا در این موضوعات راهکار عملی و پیشنهادات اجرایی را بیان و پیگیری کرد.
گلایه امام جمعه شاهرود از عدم اقدام موثر در نظارت بر فضای مجازی/کمک به چاپ فرهنگ نامه شهداامام جمعه شاهرود به چاپ کتاب فرهنگ نامه شهدای شهرستان شاهرود نیز اشاره کرد و افزود: این کتاب آماده چاپ است و معمولاً این فرهنگ نامه با منابع محلی چاپ می‌شود و با توجه به بودجه ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیونی برای انتشار دو هزار نسخه، باید همه ادارات و نهاد‌ها پیش خرید کنند که زمینه چاپ کتاب فراهم شود.
امینی با اشاره به موضوع حجاب و عفاف به سفر فرستاده‌های امام راحل به گرباچف رئیس جمهور شوروی اشاره کرد و گفت: در این تیم یک خانم چادری بفرستند و این یک پیام مهم داشت و باید تلاش کنیم تقدیر و ترویج از یک فضیلت به عنوان چادر از افراد محجبه در ادارات و سازمان‌ها انجام شود.
او تصریح کرد: باید در کار‌های مختلف، مجموعه فرهنگی همراه با دستگاه‌های امنیت و انتظامی باشند و نیروی انتظامی رکن اصلی و کمک نظام اسلامی است و باید همراهی و همگامی در برنامه‌های شهرستان بیش از گذشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار