خبرهای داغ:

وصیت نامه امام راحل یکی از بهترین و بزرگترین رهنمودها برای ملت هاست

سرمربی حلقات صالحین شهرستان سرخه گفت: : در وصیت نامه بنیانگذار جمهوری اسلامی هر چه بر اسلام گذشته مورد تدقیق قرار گرفته و عظمت قرآن، عظمت اسلام، تشیع و اهل ‌بیت (ع) در این صحیفه مورد توجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۵۱۸۴۷۳
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با چهاردهم و پانزدهم خرداد مراسم بزرگداشت این دو واقعه مهم به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه با سخنرانی زهرا مهدوی نژاد سرمربی حلقات صالحین شهرستان سرخه برگزار شد.

مهدوی نژاد در این مراسم ضمن تبیین وصیتنامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) را باید نقشه راهی دانست که آن پیر سفر کرده برای مسیر حرکت انقلاب اسلامی ملت ایران از خود به یادگار و امانت گذاشت و بند بند و کلمه به کلمه آن حاوی درس‌ها و سفارشاتی است که نه تنها برای مقطع دوران مقارن با ارتحال آن امام بزرگوار، بلکه برای امروز و آینده نیز قابل درس گیری، الگوبرداری و برنامه راهبردی است.

او افزود: مبنای حرکت و قیام امام خمینی (ره) برای خداوند بود و به همین دلیل است که با وجود گذشت ده‌ها سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی همچنان قلوب مشتاق انسان‌های آزاده از سراسر جهان برای پیوستن به نهضت امام روح الله لحظه شماری می‌کنند.

مهدوی نژاد در ادامه تصریح کرد: همه مسئولان و مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همواره زندگی و سیره حضرت امام خمینی (ره) را سرلوحه کار خود قرار داده و با الگوگیری و پیروی از اندیشه‌ها و مکتب ایشان به مردم خدمت کارگشا کنند.

او همچنین وصیت نامه امام راحل یکی از بهترین و بزرگترین رهنمودها برای ملت دانست و عنوان کرد: در وصیت نامه بنیانگذار جمهوری اسلامی هر چه بر اسلام گذشته مورد تدقیق قرار گرفته و عظمت قرآن، عظمت اسلام، تشیع و اهل ‌بیت (ع) در این صحیفه مورد توجه قرار گرفته است.

سرمربی حلقات صالحین شهرستان سرخه وصیت نامه سیاسی – الهی امام راحل را به‌ عنوان راهنمای مسئولان و سیاستگزاران نظام دانست و گفت: امام خمینی (ره) رهنمودهایی برای اقشار مختلف مردم از قشر دانشگاهیان گرفته تا روحانیون و علما داشته و این رهنمودها ضرورت بررسی و بازخوانی در این وصیت ‌نامه را برای اقشار مختلف مردم بیشتر نمایان می‌ سازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار