خبرهای داغ:

100 پرس غذای گرم در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) سرخه از توزیع 100 پرس غذای گرم بین خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت همزمان با سالروز ارتحال امام خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۸۰۵۴
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با چهاردهم خرداد غذای گرم به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه در بین خانواده های نیازمند توزیع شد

حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما هدف از کمک های مومنانه محقق شدن آرمان های نظام و انقلاب است، اظهار کرد: این کمک ها با الگوبرداری از سیره اهل بیت (ع) و با هدف احیای دین خدا انجام می شود.

او افزود: این کمک ها همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا در محله و به صورت مرحله ای آغاز و همچنان در طی مناسبت ها و برنامه های مختلف انجام گرفته و با یاری خیرین و گروه های جهادی در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند با تاکید بر مسجدمحوری و محله محوری ادامه دارد.  

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) اضافه کرد: در این دوره نیز همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و واقعه پانزدهم خرداد ماه، 100 پرس غذای گرم بین افراد کم برخوردار محله به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، مرکز نیکوکاری ولایت و گروه جهادی شهید حسن خدامی بین خانواده کم برخوردار در محله توزیع شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار