خبرهای داغ:
امام جمعه شهر مرزی اینچه برون:

وظیفه همه ما صیانت از انقلاب اسلامی است/اقوام و مذاهب ایران توطئه های استکبار را خنثی کردند

آخوند مدد هوشمند گفت: با انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان جانشین حضرت امام خمینی (ره) راه و مکتب ایشان بدرستی درحال پیموده شدن است.
کد خبر: ۹۵۱۸۴۰۲
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱

وظیفه همه ما صیانت از انقلاب اسلامی است/اقوام و مذاهب ایران توطئه های استکبار را خنثی کردند

آخوند مدد هوشمندامام جمعه شهر مرزی اینچه برون شهرستان گنبد در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گلستان بمناسبت رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون استکبار جهانی تلاش زیادی برای آسیب زدن به نظام اسلامی از طریق ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب ساکن در ایران انجام داد اما ملت ایران از اقوام و مذاهب اسلامی با حفظ وحدت و همبستگی که دیگر درس امام به مردم بود، مقابل توطئه‌های تفرقه‌افکنانه استکبار ایستاده و آنرا خنثی کردند.

وی با تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و با تاکید برضرورت بزرگداشت همیشگی یاد و خاطره امام در جامعه، افزود: ارتحال این عالم ربانی و برجسته در تقوا، ثُلمه‌ای بزرگ برای ملت ایران بود.

آخوندهوشمندتاکیدکرد: با انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان جانشین حضرت امام خمینی (ره) راه و مکتب ایشان بدرستی درحال پیموده شدن است.

امام جمعه شهر مرزی اینچه برون همچنین انقلاب اسلامی را نشات گرفته از قرآن و سیره نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه معصومین علیهم السلام دانست و گفت: وظیفه همه ملت ایران است که از انقلاب و آرمان‌های آن که امام راحل برای ما به ارمغان آورده، در برابر دشمنان صیانت کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی طی ۴۴ سال گذشته خدمات و برکات زیادی برای ملت ایران داشته است و سعادت دنیا و آخرت ما در گرو حفظ آن است.

آخوند هوشمند ادامه داد: جامعه اهل سنت ایران اسلامی همواره قدردان انقلاب اسلامی و مجاهدت رهبران آن (امام خمینی و رهبر معظم انقلاب) در ایجاد و هدایت نظام اسلامی هستند.

امام جمعه اهل سنت اینچه برون بیان داشت: درسایه انقلاب اسلامی امروز اهل سنت در انجام فرایض دینی و مذهبی کاملا آزاد است و علما و مردم این مذهب بزرگ اسلامی از آن آگاه و قدردان نظام اسلامی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار