خبرهای داغ:
مسئول تایید محتوا سپاه نینوا:

امام خمینی(ره)عامل ایجاد حیات مجدد اسلام در زمان معاصر شد/انقلاب اسلامی محدود به مرزهای ایران نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین دیلم گفت: این انقلاب محدود به مرزهای ایران نیست به طوری که امروز صدای انقلاب را از یمن، بحرین، سوریه، لبنان، فلسطین و نیجریه می شنویم.
کد خبر: ۹۵۱۸۳۹۸
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸

امام خمینی(ره)عامل ایجاد حیات مجدد اسلام در زمان معاصر شد/انقلاب اسلامی محدود به مرزهای ایران نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین دیلم مسئول تایید محتوا سپاه نینوا در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در روستای النگ گفت: به فرموده امام خمینی (ره) تا کلمه «لا اله الا الله» و «محمد رسول الله» در جهان طنین انداز نشود، مبارزه ادامه دارد و تا مبارزه هست ما هستیم.
وی با بیان اینکه آن زمانی که سید احمد آقا خمینی از دو بلوک شرق و غرب به عنوان دو ابر قدرت جهانی نزد امام خمینی (ره) یاد کردند، ایشان فرمودند: ابر قدرتی بزرگ به نام اسلام و جمهوری اسلامی هم داریم که امروز بعد از چهل سال به این حرف امام پی بردیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین دیلم با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) که آنچه ما داریم و آنچه ما می گوییم اسلام ناب محمدی است ، اظهار کرد: خیلی از گروه ها طمع کرده بودند که انقلاب را منحرف کنند اما امروز دشمن قدرت و توان برخورد نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و این نتیجه تاسی امامین انقلاب از سیره و روش اسلام و پیامبر اسلام است.
مسئول تایید محتوا سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه این انقلاب محدود به مرزهای ایران نیست، گفت: زمانی که اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت امام بردند گفتند اساسنامه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی است، امام روی کلمه جمهوری خط زدند و گفتند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ این انقلاب محدود به مرزهای ایران نیست به طوری که امروز صدای انقلاب را از یمن، بحرین، سوریه، لبنان، فلسطین و نیجریه می شنویم.
حجت‌الاسلام دیلم در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی اکنون درخت تنومندی است و در آینده پرقدرت تر خواهد شد اما آینده دشمنان این انقلاب، استیصال و به زانو درآمدن آنها در مقابل جمهوری اسلامی است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار