امام جمعه تربت جام تاکیدکرد:

امام خمینی(ره) در میدان شجاعت یک شخصیت کم نظیر و مثال زدنی است/در میدان سیاست هم یک سیاستمدار تمام عیار بود + عکس

امام جمعه تربت جام گفت: امام خمینی(ره) در میدان شجاعت یک شخصیت کم نظیر، در میدان سیاست یک سیاستمدار تمام عیار بود که بصیرت سیاسی او در طول تاریخ ایران و اسلام مثال زدنی است.
کد خبر: ۹۵۱۸۳۰۳
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت جام، امام جمعه شهرستان تربت جام در آیین بدرقه و اعزام کاروان ارتحال امام خمینی(ره) که امامان جمعه شیعه و اهل سنت ،فرماندار، معاون فرماندار، فرمانده تیپ ۳۸ زرهی، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده محور عملیاتی شهید محمدزاده،جانشین فراجا و دیگر مسولان اجرایی شهرستان در محل مصلی الغدیر برگزار شد، اظهارکرد: امام در وادی عرفان و هم در وادی سیاست و هم در میدان شجاعت یک شخصیت کم نظیر و مثال زدنی است.

حجت الاسلام حسین اسلامی با اشاره به عرفان و معنویت امام راحل افزود: امام(ره) یک عالم ربانی و عبد صالح خدا بود که جز جلب رضایت خدا از هیچ چیزی کم و کوتاه نمی گذاشت.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در میدان سیاست یک سیاستمدار تمام عیار بود و بصیرت سیاسی او در طول تاریخ ایران و اسلام مثال زدنی است تصریح کرد: شما دیدید که در دهه اخیر در جهان اسلام انقلاب های زیادی رخ داد و اما نتوانست بقا و استمرار پیدا کند برخی از انقلاب ها در همان ماه های صادره شد و بر ضد خودش تبدیل شد اما انقلاب امام خمینی (ره) جهانی شده است.

خبرنگار/مهدی جباری

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها