خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان خبر داد

اجرای ۳۰ عنوان برنامه توسط حوزه حضرت فاطمه (س) همدان در ایام ارتحال امام خمینی(ره)

همدان-فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب،۳۰ عنوان برنامه به همت پایگاه‌های مقاومت این حوزه پیش‌بینی و اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۷۶۰۴
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام خمینی (ره) رهبری بزرگ برای ایران بود و رحلت امام خمینی (ره) برای همه مردم غمی بزرگ بود وامام خمینی (ره) نشان قدرت برای ایران بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در مسیرحق بود و برای همین هم پیروز شد، گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب،۳۰ عنوان برنامه به همت پایگاه‌های مقاومت این حوزه پیش‌بینی و اجرایی می‌شود.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان عنوان کرد: اعزام ۲۵ نفر از بسیجیان به مرقد امام (ره)، برپایی ایستگاه صلواتی، فعالیت در فضای مجازی، برگزاری نشست‌ها و... از جمله برنامه‌های این حوزه مقاومت است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در ارتباط با جوانان می‌فرماید «شما ذخیره اسلام هستید شماجوان‌ها هستید که ذخایر این ملت هستید»، گفت: ما وظیفه داریم نقش امام خمینی (ره) را برای جوانان تبیین و تشریح کنیم و ایشان را الگو و سرمشق خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار