خبرهای داغ:
حجت الاسلام گودرزی تله‌جردی:

یکی از شاخصه‌های اخلاقی امام خمینی (ره) مردم باوری بود

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کبودراهنگ بابیان اینکه یکی از شاخصه‌های اخلاقی امام خمینی(ره) مردم باوری بود، گفت: امام خمینی (ره) ملت خود را باور داشت و همواره در سخنانش مردم را، ولی نعمت معرفی می‌کرد.
کد خبر: ۹۵۱۷۵۷۶
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
یکی از شاخصه‌های اخلاقی امام خمینی (ره) مردم باوری بود

حجت الاسلام علیرضا گودرزی تله‌جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: با بررسی زندگی پربرکت امام خمینی (ره) با شاخصه‌های اخلاقی ایشان آشنا می‌شویم که یکی از این شاخصه‌های اخلاقی مردم باوری ایشان بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) ملت خود را باور داشت و همواره در سخنانش مردم را، ولی نعمت معرفی می‌کرد؛ با این افکار و به پشتوانه این مردم بود که قیام کرد و حکومت اسلامی تشکیل داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ عنوان کرد: نگاه امام خمینی (ره) به مردم تشریفاتی نبود بلکه به معنای صاحبان اصلی انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب با توکل برخدا و اعتماد به پشتوانه نیروی مردمی یک ابتکار دیگر را رقم زد آن هم اختیارات در انقلاب اسلامی را به مردم واگذار کرد و معتقد بود باید سرنوشت مردم و انقلاب با نظر مردم تعیین شود بنابراین در ۱۲ فرودین ماه ۱۳۵۸ انقلاب را به رفراندم گذاشت.

گودرزی تله‌جردی تصریح کرد: تاریخ را که ورق می‌زنیم به وضوح دیده می‌شود که امام (ره) و رهبر معظم انقلاب معتقد هستند مردم رکن هستند.

وی افزود: امروز هم با رهبری حکیم فرزانه انقلاب جهان اسلام این راه را با قدرت و ثبات به پیش می‌برد در حالی که تمام دنیا به دنبال ضربه به نظام اسلامی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که امامین انقلاب مردم را، ولی نعمت و حامی انقلاب می‌دانند و مردم را باور دارند، در مقابل مردم هم باید امام خود را باور داشته و مطیع او باشند تا ناخدای کشتی و سکان‌دار این کشتی را به ساحل برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات