خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

اعزام ۴۵۰ نفر از شهرستان نهاوند به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

همدان- فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اعزام ۴۵۰ نفر از شهرستان نهاوند در قالب ۱۲ دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۷۴۹۹
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار کرد: به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی (ره) مردم شهرستان نهاوند و اقشار مختلف بسیج برای تجدید میثاق با ایشان و بستن پیمان مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به مرقد رهبر کبیر انقلاب اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این اعزام با هدف ارتقا روحیه انقلابی بین مردم و تجدید پیمان با امام خمینی(ره) صورت می‌گیرد، گفت: همچنین با حضور در این همایش به همه جهانیان ثابت می‌کنیم که آرمان‌های امام خمینی(ره) همیشه زنده و جاوید است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود : ۱۵۰ برنامه از ۱۱ خرداد تا ۱۵ خرداد توسط پایگاه‌های مقاومت در سطح شهر و روستا و همچنین به صورت مجازی نشست‌های متعدد و مختلفی با حضور سخنرانان برجسته برگزار می‌شود.

وی گفت : تعداد ۴۵۰ نفر از برادران و خواهران  در قالب ۱۲ دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر امام خمینی (ره)  اعزام می‌شوند و تعداد بسیار زیادی از مردم شهرستان به صورت شخصی به همراه خانواده در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد .

مختاری در پایان گفت : مراسم بدرقه زائران روز شنبه ۱۳خرداد ماه ساعت ۲۰ از مقابل فرمانداری شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار